trangenanna

Direktlänk till inlägg 2 september 2014

Tisdag?

Av Anna - 2 september 2014 11:45

Visst är det tisdag idag? Jo det är det visst. Har fixat ännu mer ärenden via datan, kopplar nu av med en kopp kaffe och hoppas att huvudvärken ger med sig.

Igår fick jag ringa o boka om Hjärtruds veterinärtid för Maja fick tid på Barnmottagningen på samma tid och omöjligt att va på två ställen samtidigt. Så på torsdag blir det veterinär.

Hoppas även imorgon att vi kanske får några svar angående Maja och att det inte är något allvarligt.

Nej nu kanske man ska ta och fixa lite här hemma de vardagliga sakerna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 25 augusti 2016 12:23


Är glad att familjen vågade ta steget att flytta upp till Jämtland. Nu har det gått ett år sen vi gjorde det stora steget för oss. Än idag kan jag ibland ha svårt att tro att vi gjorde det. Jag tar tillvara mer på livet nu och känner sån tacksamh...

Av Anna - 11 januari 2016 23:38

Att man inte ska kunna sova. Ska ju upp imorgon o vara pigg har sovande jour i natt o vill försöka få lite sömn. Men nu har jag haft en period igen då jag inte kunnat sova. Visst har jag kunnat somna vissa kvällar men då har jag istället vaknat mell...

Av Anna - 5 januari 2016 22:10


Så här tror jag att Freja helst vill sitta den här årstiden! ! Hon är en riktigt liten fryslort. Jag är på jobbet och har varit det sen 10 idag o går av 10.15 imorgon så idag är det inte så mycket att säga till om. Har varit iväg o handlat o käkat ...

Av Anna - 4 januari 2016 22:13

Idag fick vi åter lite snö. Härligt! Det var nästan deprimerande igår då man tittade ut och det var is precis överallt. Kallt javisst men det är skönt med vinter tycker jag. Harry var iväg o åkte skridskor med sina sysslingar en stund idag och s...

Av Anna - 3 januari 2016 21:25

Ja 2015 var minst sagt turbulent! Många beslut som togs flera av dem handlade om livskvalitet! Både för oss o andra Beslutet om flytten som till sist blev av, jag vågade knappt tro på det förrän det var genomfört! Lite tidigt än att summera om d...

Presentation

Välkommen hit till min vardag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards