trangenanna

Alla inlägg under oktober 2011

Av Anna - 16 oktober 2011 19:21

Har bakat bröd i bakmakinen idag det sista brödet blir klart ca 22 ikväll.


Har haft en lugn söndag, vi har gjort det var och en har velat och det har varit lugmt och skönt.

Jag har plockat ur min o Ronnies garderob, det blev 3 säckar med kläder som vi skänkte bort, hoppas det är någon som får nytta av dem,

Har städat lite i trädgården nu i helgen, det tar längre tid än vad man tror. Hade lite gamla o trasiga trädgårdsmöbler som vi tänkte såga till ved men kedjan till elsågen hoppa ev ganska snabbt men Ronnie fixar väl det sen när han går hemma.


Imorgon så är det dags för syjunta igen, det ska bli trevligt. Alltid roligt tycker jag och få träffa de andra som är med.


Kramizar!

Av Anna - 15 oktober 2011 23:08

Idag bytte vi säng till Maja , hoppas hon blir bättre i ryggen nu. Nao ringde sen och sa att dekom med hennes soffa idag och då fixade Ronnie i ordning i gillestugan så de kom ner med hennes bäddsoffa dit,

Maja har varit med några kompisar och sålt jultidningar det gick nog inte så bra de flesta hade redan köpt eller skulle köpa av andra.

Spelat lite spel med killarna ikväll och Maja hat Lollo här som ska stanna över natten de sla "lana" få se hur långe de håller sig vakna


Kramizar!

Av Anna - 11 oktober 2011 09:13

Grattis Nonne på din födelsedag <3


Lite smått panik, ska tatuera mig nu på fredag  och har inte motivet helt klart för mig, jag vet ungefär hur jag vill att det ska se ut men hittar ingen bra bild som jag kan ta med mig och visa hur jag vill ha det har googlat. Hitta det en gang förut när jag kollade runt men dum som jag var så skrev jag inte upp det eller skrev ut det då och det är ju försent att be någon skissa upp det till mig och förresten så vet jag inte om jag känner någon här som skissar bra.


Annars så rullar vardagen på som vanligt här, såg att det var en månad sen jag blogga sist.


Kramizar!

Presentation

Välkommen hit till min vardag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards