trangenanna

Alla inlägg under februari 2012

Av Anna - 1 februari 2012 18:47

Ny månad, nya tag!

Ja det känns så i alla fall, det kanske är nu man ska avlägga "nyårslöften", äh seriöst..... behöver något mål framför mig som peppar mig till att träna men vad ska jag hitta på????? Hilda trampet??? Vår Ruset??? Tjejvättern???? Tips någon!!!!


Vardagen rullar på som vanligt, fullt upp men kan ta mig tid till mig själv..............


Idag så kom svärfar hem med 2 byråer som han hittat på jobbet.......Superbra...... den ena ska jag ha för alla vantar och mössor..... den andra paxa dottern....... hon håller just nu på att rensa sitt rum och skrivbordet, det behövs kan jag lova......

I helgen är jag ledig och ska då försöka passa på att flytta kläder från byråer och garderober så att rätt kläder hamnar i rätt rum för just nu har vi våra kläder i Harrys rum, Harry sina i Majas rum och Maja sina i vårt rum, helt galet egentligen! Då får man passa på att plocka ur det som är för litet och lägga i återvinningen......


Tänker lite extra på min mamma idag som har legat på operationsbordet, önskar jag bodde lite närmare så jag kunde hälsa på. Har i alla fall fått ett sms att det hade gått bra, hon skulle ringa senare ikväll............


Kramizar!!!!

Presentation

Välkommen hit till min vardag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards