trangenanna

Alla inlägg under april 2012

Av Anna - 9 april 2012 13:39

Då har vi kommit in i april månad med några dagar, våren fick backa lite nu under påskhelgen men det kommer snart tillbaka det har varit så skönt att vara ute och det hade börjat torka upp så det inte vart så lerigt överallt men så är det nu igen.

Maja har stuckit iväg på ännu en vintersemester, denna gång förljde hon med Elin, Chrille och Laban u till Trången, sköntt för henne. Hon tog ledigt 4 dagar från skolan för att kunna följa så hon har åkt lite skidor och skoter.

Pojkarna och Ronnie o jag firade påsken i stugan hos svärisarna och hade det lugnt, sen har jag jobbat påskdagen och fram tilll nästa lördag.


Igår kväll anmälde vi oss till geocashing och testade lite hemmavid, lyckades inte hitta cashen men vet inte hut tillförlitlig appen som vi laddade hem är men tänkte i alla fall testa, pojkarna tycke i alla fall att det var kul.


Imorgon så börjar Ronnie jobba igen, jättekul för han tycker jag. Förstår att det har varit jobbigt att gå hemma ett halvår, så nu blir det viktigt att rutinerna funkar igen så allt inte bara blir kaos.


Kramiz!

Presentation

Välkommen hit till min vardag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards