trangenanna

Alla inlägg under mars 2012

Av Anna - 4 mars 2012 10:08

Det var verkligen ett tag sedan jag skrev något sist över en månad sen, vad har hänt sedan sist då?


Kom iväg upp till mitt älskade Jämtland ännu en gång på sportlovet och fick än en gång ladda upp batterierna, denna gång så följde Ulla med eftersom Maja tog med sig sin kompis Lollo, de tog tåget upp och jag, Ronnie o pojkarna bilade upp.'Snön vräkte ner hela tiden så det blev en del skottande men det gör inte mig något har ju inte skottat något h  är hemma i år


Bakade tunnbröd en dag det var roligt, ska leta efter någon ugn här nere så ska det väl kunnas baka här med. Annars så vart det lite skoteråkning, barnen åkte massor med skidor de tyckte det var kul, synd att vi inte har samma möjligheter att åka skidor här hemma. Pojkarna var med i Lilla Krokomsturen och de var så stolta när de fick medalj och pris.


Annars så händer det inte så mycket i vardagen, och det är väl på både gott och ont.


Freja har i alla fall klippt sig, ser ut som en helt annan hund nu.


Ska försöka lägga in lite bilder senare.


Kramiz!

Presentation

Välkommen hit till min vardag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards